Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the photo-gallery domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/services/httpd/vhosts/www.sp13.grudziadz.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the virtue-toolkit domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/services/httpd/vhosts/www.sp13.grudziadz.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Notice: Funkcja _load_textdomain_just_in_time została wywołana nieprawidłowo. Ładowanie tłumaczenia dla domeny virtue zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/services/httpd/vhosts/www.sp13.grudziadz.pl/wp-includes/functions.php on line 6121 Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze – ZSS Grudziądz
Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze dla dzieci i młodzieży
z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim
w wieku od 3 do 25 lat
Zapewniamy
zajęcia indywidualne w domu dziecka w wymiarze 10 godzin tygodniowo
wszechstronną pomoc rodzicom i opiekunom
stymulowanie rozwoju dziecka, w tym rozwój motoryczny, stymulacje polisensoryczną, rozwój mowy, rozwój orientacji w przestrzeni, usprawnianie widzenia i słuchu, nabywanie umiejętności samoobsługowych,
zajęcia z wykorzystaniem elementów terapii – Ruchu Rozwijającego W.Sherborne, Programów Aktywności M.Ch.Knilla, integracji sensorycznej, terapii behawioralnej,
integrację ze środowiskiem rówieśniczym, w miarę możliwości dziecka